Ekonomi,  Företag,  Samarbeten

Nyckeln till framgång!

Annons/Reklam Bluescreen.se 

I pandemins framfart är det många som jobbar hemifrån. Oavsett vad som än sker, behöver företagen ta hand om sina kunder på ett eller annat sätt. Kundrelationer är en viktig del för bolagets överlevnad och vi finner nya sätt att göra det på och hur vi ska kommunicera med kunderna. Idag ombeds vi att ej besöka butiker fysiskt på grund av den pandemi som råder och så vidare, men det finns en hel digital värld som fungerar toppen. Det finns även väldigt många sätt som vi faktiskt kan hålla våra kunder varma på och som är säkert för alla.

CRM är nog ett främmande ord för många, men för oss som jobbar med kundrelationer är ordet en viktig del som vi alla behöver bli ännu bättre på. För er som inte har en aning om vad CRM är ska jag förklara det för er.

CRM står för “Customer Relationship Management”.

Är det verkligen något vi behöver? Ja det tycker jag absolut! 

Jag vet att många av mina kollegor i olika branscher jobbar med CRM och för mig är min relation till mina kunder A & O. Det är helt enkelt nyckeln till mycket av det vi gör och skapar. Att vårda relationer i livet är superviktig men det är också superviktigt i alla branscher. 

Reser du mycket, skriver du och dina kunder avtal då är det bra att kunna samla all nödvändig information så finns i systemet via Bluescreen. Då har du en perfekt bas som står stadigt och tryggt mellan dig och dina kunder. Du kan även se statistik och få en övergripande bild om alla dina kunders affärsbeteende. Vill du lära känna dina kunder så är det viktigt att du bygger den här grunden. Digitala system så som 

Workcloud är en viktig del för de flesta företag idag. För att nå hela vägen fram, verkligen göra skillnad och lyckas borde alla företag tänka på det här. Det är egentligen en självklarhet att bygga en trygg och säker plats både för både ditt företag och för dina kunder. Är du rädd om dina kundrelationer så är det väl värt det att ha det här systemet.